Zomerkamp 2024

Ben jij klaar voor de ultieme uitdaging? Trek je camouflage aan, want van 6 tot en met 8 september staat het spannendste zomerkamp van het jaar voor de deur! Dit jaar nemen we je mee in de wereld van de Special Forces. Drie dagen vol actie, avontuur en teamwork wachten op jou!

Dit is jouw kans om een onvergetelijk avontuur te beleven, nieuwe vrienden te maken en je grenzen te verleggen. Of je nu een doorgewinterde avonturier bent of voor het eerst op zomerkamp gaat, er is voor iedereen iets te beleven!

De inschrijvingen zijn geopend en de plekken vliegen de deur uit. Wacht niet te lang en meld je aan voor het zomerkamp van je dromen. Neem je vrienden mee en beleef samen een avontuur dat je nooit zult vergeten!
Grijp je kans en word een echte Special Force held. Schrijf je vandaag nog in en bereid je voor op het avontuur van je leven!

Aanmelden kan hier:

Wil je graag in termijnen betalen, laat het ons dan weten via onze mail: jeugd_commissie@hotmail.com

Even alles nog op een rijtje:
Datum? 6-9-2024 t/m 8-9-2024
Vertrek? IJsbaan Haarlem, vrijdag 6-9-2022 rond 17.00 uur.
Terugkomst? IJsbaan Haarlem, zondag 8-9-2022 rond 17.00 uur.
Prijs? €80 p.p.

Zomerkamp 2024

zondag 9 juni 2024|Reacties uitgeschakeld voor Zomerkamp 2024

Ploegenestafette voor iedereen

donderdag 7 maart 2024|Reacties uitgeschakeld voor Ploegenestafette voor iedereen

Tradities dienen in ere gehouden te worden zegt men. Daarom organiseren wij ook dit jaar weer tijdens het laatste clubuur op zaterdag 16 maart 2024 de ploegenestafette voor iedereen.Duur van deze ploegenestafette is totaal  45 minuten, waarbij het gaat om per ploeg in die 45 minuten zo veel mogelijk ronden te rijden.

Groei en Bloei van de club

woensdag 6 maart 2024|Reacties uitgeschakeld voor Groei en Bloei van de club

Hoe worden we (weer) een (financieel) gezonde club, waar iedereen in de regio Haarlem een leven lang leuk kan schaatsen? Met die vraag zijn we afgelopen najaar gestart met een stappenplan om met de leden te komen tot een programma van activiteiten voor de komende jaren. Daarvoor zijn er de afgelopen jaren al vele ideeën geopperd tijdens bijvoorbeeld de verschillende sneeuwbal- en spiegelavonden. Maar welk idee kiezen we?

• foto Rémi Walle https://unsplash.com/@walre037

Samen schaatsen = samen voor de club

woensdag 6 maart 2024|Reacties uitgeschakeld voor Samen schaatsen = samen voor de club

Beter willen leren schaatsen, wedstrijden rijden, sporten met anderen; dat zijn een paar van de belangrijkste redenen om lid te worden van IJsclub Haarlem. Zo blijkt uit de overweldigende respons op de enquête. En de respondenten waarderen onder andere dat er zoveel wordt georganiseerd door de club. Allemaal zaken die we samen mogelijk maken.

• Duatlon 2024

De Duatlon komt er weer aan

vrijdag 23 februari 2024|Reacties uitgeschakeld voor De Duatlon komt er weer aan

Het is weer zo ver, de duatlon komt er weer aan! Op 9 maart organiseert de Jeugdcommissie weer de duatlon, waar weer verschillende afstandscombinaties alleen of met z’n tweeën gereden kunnen worden.

Bouw mee aan de Toekomst van IJsclub Haarlem!

zaterdag 16 december 2023|Reacties uitgeschakeld voor Bouw mee aan de Toekomst van IJsclub Haarlem!

We hebben een ambitieus plan voor de toekomst van onze club, en we hebben JOUW hulp nodig om het te realiseren! Onze Routekaart naar het Meerjarenplan is opgesteld met als doel de IJsclub Haarlem te versterken en in balans te brengen richting 2030.